Pepparkakshuset, först ut 2011

Denna bok läsetes ut mitt i allt flyttstök, eftersom vi flyttade den 1:a januari. IIIngen rba dag att flytta på måste jag meddela.

Boken där emot är den första delen i Hammarbyserien, Mamma pappa barn, av Carin Gerhardsen. Jag läste andra när jag avr en vecka i finland där i höstas. och tyckte då att Carin var ett geni! Men blev lite besviken på denna boken, den andra delen är väldigt mycket bättre. Där emot så fick jag läsa denna lite mer hoppigare i stunder som fanns, en rad här en rad där.

Pepparkakshuset har där emot en sak som jag verkligen gillar och det är det riktiga deckar känslan. Att leta ledtrådar bland gamla kort och det förflutna.

Lärde mig en sak av boken: Sicken tur att jag inte mobbade någon på lekis.


Kommentarer
Postat av: Gisan

Jag har läst alla tre och tyckte om dem alla.



Vilken härlig blogg du har! Har hittat massa tips här (som om de behövs). Jag återkommer garanterat =)

2011-01-29 @ 17:38:59
URL: http://gisans.blogspot.com
Postat av: cecilia

Vad glad jag blir att du gillar min blogg. =) Det är ju mer lite som mitt lilla antekningsblock över böckerna som jag har äst. Är ju inte lika ingående som alla seriösa bokbloggare men det är mitt lilla bokkrypin helt enkelt. Du är välkommen när som helst =)



2011-01-30 @ 11:12:26
URL: http://ceciliasbibliotek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0