klart jag är med och läser tegelstenar!

på bloggen ord och inga visor så finns det en höstutmaning där man ska läsa två stycken tegelsenar. och utav en händelse så läser jag två stycken just nu =9

Jag håller på att läsa Luftslottet som sprängdes och Bläckmagi

Luftslottet som sprängdes behöver nog ingen närmare beskrivning men där emot Bläckmagi kan väl vara en funderare för många vad det är. Det är en bok av Cornelia Funke och är lite av en fantasiroman för ungdomar. Vi läste bok nummer ett Bläckhjärta i en bokcirkel och nu ville jag ha en mysig fantasybok i höst. Så där har ni dem mina två tegelsteins =)

klicka på längen så kommer du till utmaningen! http://stellasbokblogg.blogg.se/2010/september/hostutmaning-las-tegelstenar.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0