Första finlandsboken: Mamma, pappa, barn

Tänkte att jag skulle börja beta av de böckerna jag läste i Finland.

Först ut är Mamma, pappa, barn av Carin Garhardsen.

Jag läste den på en dag. Jag kunde inte lägga ifrån mig den!

Både det intressanta och äckliga när det gäller pedofiler (inte mina bästa människor som man håller i hjärtat) och så ett mord på det!
En massa olika små historier som vävs samman hur underbart som helst utan att det blir rörigt.

I förrgår var jag också och köpte hennes första bok i Hammarbyserien, Pepparkakshuset vi får väl se om den är lika bra!


Kommentarer
Postat av: Johanna

finns en tredje!

2010-10-02 @ 13:37:22
Postat av: Cecilia

Jo jag vet =) men jag köpte ettan nu först så får jag köpa vyssanlull (tror jag att den heter) vid ett senare tillfälle =)

2010-10-03 @ 15:21:33
URL: http://ceciliasbibliotek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0