Deluxe

Jag fastade för alla dessa bokbloggsinlägg om Anna Godbersens Delux serie.

Det var just denna bok som jag fuskade till mig på biblioteket men har inte lånat en bok sen dess (yey me!)

Delux utspelar sig på 1890-tal vilket är en tid som jag verkligen älskar att läsa om. Alla baler och klänningar, plommonstop och vandringskäppar.

Det var en mysg bok men jag skulle vilja haft lite fler intriger. Jag ahr satt upp mig på att få låna den andra boken också. Men jag tror också att jag ska sätta upp denna serie på min "att köpa lista"


Kommentarer
Postat av: Boklusen

Den här boken verkar vara i min smak. Ska kolla om den finns på mitt bibliotek!

2010-11-12 @ 12:29:49
URL: http://www.boklusensbokblogg.blogspot.com/
Postat av: Cecilia

Gör det =) jag skulle vilja att det skulle hänt liite mer saker men du kommer inte att bli besviken =)

2010-11-13 @ 22:24:05
URL: http://ceciliasbibliotek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0