Märkt

Som jag skrev i förra inlägget så har jag nu legat sjuk i soffan och då kan det ryka en och annan bok ifrån högen.


Igår läste jag Märkt av Kelley Armstrong. Hon som har skrivit Biten som var förra boken jag läste.


Biten verkligen älskade jag både text och innehållsmässigt. Men jag blev faktiskt besviken på Märkt. Den var inte alls lika bra skriven som den fösta boken och den var mest rörig. I denna boken så har man blandat in andra mystiska vareler , häxor, vampyrer, demoner med mera. Okej det kan vara intressant men det var inte skrivet på ett bra sätt. Jag fastnade inte i boken så som jag gjorde med den första. Går att läsa men läs bara den fösta och strunta i den andra så att inte magin förstörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0