boknörd på bussen

Nu har ju jag då tänkt att försöka mig på att bli socionom. Jag har nu pendalt i ca två veckor och än så länge har jag faktiskt inte tröttnat.

Jag sitter ju aldrig ensam på bussen heller utan jag har ju alltid någon med mig. Just nu så har jag min polare Mons Kallentoft med mig. Han får plats i väskan super bra! (haha)

Egentligen kanske det inte är så hiskerligt bra att sitta och läsa på bussen när du ändå får läsa in information både när du är i skolan och när du kommer hem. Men på någosätt så är det just nu ganska skönt att läsa på bussen som då tar 50 minuter en väg. Vem vet kanske jag tröttnar när det blir tuffare i skolan?

har också just nu då pga formatet en förkärlek till pocketböcker. har inte riktigt diggat det formatet högt innan. Men just nu så är det bäst på alla sätt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0