Rött stoft

Jag har hört så mycket om den hära Anne Cleeves och hennes böcker har ploppat upp lite här och var på diverse bokbloggar. Så jag gjorde ett försök och läste en av hennes böcker.

Rött stoft handlar om att en gamal tant blir skjuten ute vid en utgrävning. Allt vänds uppochner när det verkarsom att en man har "råkat" skjuta henne när han avr ute lite full och glad och jagade kaniner.

Denn boken var extremt lättläst och jag ska nog köpa någon mer bok av henne på pocket till mina bussresor.


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag har läst "Svart som natten" och den älskade jag. Har precis införskaffat "Vita nätter". Är så sugen på att ta tag i den!

2011-10-22 @ 19:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0