Mordet i Efiffeltornet

I väntan på att läslusten ska komma tillbaka så kan jag ju börja skriva om de böckerna jag inte han skriva om innan det lilla tråkiga i min familj hände.

Mordet i Eiffeltornet var en bok som jag hade väldigt höga förväntningar på, och ni vet väl vad det innebär? Jo, just det att det blir nästan bara blaha av altihopa.

Jag älskar mord (som inte är på tv för det är för läskigt), och jag älskar sent 1800-tal och tidigt 1900-tal. Så perfekt kombination tänkte jag.

Men i och med de höga förväntningarna så blev det itne så hiskeligt bra. Ska där emot läsa nästa bok också för att ha lite lägre förväningar på.

Är det ett mördar bi som går runt och sticker folk till döds i Paris? Eller kan det finnas en annan förklaring??


Kommentarer
Postat av: Emmas Bokhylla

Den har har jag funderat pa lange, borde sla till nar tillfalle ges!

2011-05-05 @ 12:59:48
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0