Hemkommen ifrån en vecka på kreta, med 5 utlästa böcker

Så imorgon blir det till att skrivar lite kommentarer och så vidare om dem =) Hade med mig fyra stycken pocket men det räckte inte. Som tur var så fanns det lite böcker i receptionen på hotellet där vi bodde så att man kunde låna lite lektyr för de två sista dagarna. Tyvärr fanns det bara på norska. Men det var bara till att ljuda sig fram orden och sätta dem i samanhang så klarade jag den boken galant också.

Läsa en norsk bok: CHECK! =D


Kommentarer
Postat av: Kristina Simar

Hej! Kul med din kommentar om Dan Brown. Ja, visst var den lite tjatig, det kändes som att läsa Da Vinci-koden igen.



Fin sida du har, lägger in den som favorit. Alltid kul att se vad andra läser och om man tycker lika eller inte.

Trevlig helg/Kristina

2010-07-30 @ 23:24:10
URL: http://blogg.passagen.se/krisim
Postat av: Cecilia

Det är alltid kul att få kommentarer =) jag brukar kommentera lite då och då på böcker jag har läst eller vill läsa, alltid någon som blir glad =)



Kul att du tycker om min sida. Jag har den mest för mig själv för att hålla lite koll på vad jag har läst och så vidare. Så ibland kommer du märka att det är gaanska korta kommentarer om böckerna och inte hela resensioner, men ibland behöver man inte skriva så mycket för att folk ska "get the picture" om boken så att säga =D

2010-07-31 @ 11:21:49
URL: http://ceciliasbibliotek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0