Odysseus skatt

Igår kväll så hade jag tänkt att läsa klart denna bok men ack vad jag bedorg mig. sömnen tog vid men i morse så läste jag ut den.


Clive Cusslers Odysseus skatt
är en helt underbar bok som jag inte kunde lägga ifrån mig. Det här är treje boken om Dirk Pitt som jag läser. Och de är helt otroliga!


Just denna boken handlar mystiska jordbävningar i Nicaraguia, Odyssens verkliga plats och de finns en släng av pirater också. Även i denna så lägger Clive Cussler in en roll till sig själv och Clive Cussler blir ett med boken och då inte på ett töntigt sätt.


Inslaget med historiska odysseus resa ligger varmt om hjärtat och man vill veta mer och mer och mer. Kan knappt vänta tills jag får tag på nästa av Cusslers böcker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0