Ja hopp det verkar vara poppis med sånahäringa boksummeringar på alla bokbloggar idag

Så jag ska väl inte vara sämre.


Antal böcker utlästa: 61 stycken (hade mål på 52 böcker 1 st i veckan så det var ju bra jobbat!)

Böcker som var mina egna: 30 stycken så hälften way to go cecilia! Det trodde jag aldrig.

bästa boken: analys av ett mord av Jed Rubenfeld. Den fångade mig verkligen!

sämsta: kärlekens dårar av Joanne Harris hon må ha skrivit chocolate men herre gud vilken dålig bok!

Mest läst av: Charline Harris, eftersom jag upptäckte trueblood böckerna!

Så ja ett väldigt bra bok år helt klart! 


Kommentarer
Postat av: Emmas Bokhylla

Jag gillar bade Joanne & Charline Harrie, de ar storfavoriter!



Ah, jag maste ocksa se till att fa ihop min lista over 2010, har fortfarande inte gjort det!

2011-01-15 @ 06:36:38
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0