Död tills mörkret faller

det var några dagar sedan jag läste ut första boken i true blood serien.

Jag blev mycket positivt överraskad av denna boken. Den var nästan exakt som tv-serien och det är faktiskt bra. Förväningarna går ju upp om man sett en bra film/tv-serie och sedan ska läsa boken. För de brukar ju oftast inte vara lika bra. Jag säger bara en sak att läs böckerna först ALLTID om du har möjlighet.

Kommer inte ge mig in så mycket på handlingen eftersom alla som lever i denna moderna värld säkert någongång har hört talas om true blood fenomenet.

Ska ge mig på den andra boken nu. Har det som lektyr i lägenheten just nu =)


Kommentarer
Postat av: Emmas Bokhylla

Ahhh, vilken harlig tid su har framfor dig, sjalv hetslaste jag bok 2-8 under ett par febriga veckor i November forra aret. Det gick inte att slappa dem! Underbart!

2010-08-18 @ 10:47:07
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/
Postat av: Emmas Bokhylla

Ahhh, vilken harlig tid su har framfor dig, sjalv hetslaste jag bok 2-8 under ett par febriga veckor i November forra aret. Det gick inte att slappa dem! Underbart!

2010-08-18 @ 10:49:48
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hehe gott att höra! =)

JA fast jag får väl ta det lite lugnt tror jag eftersom jag nog kommer att vänta tills de svenska böckerna kommer. Men 5 stycken är ju redan ute så det ser ju i alla fall lovande ut! =)

2010-08-18 @ 12:15:45
URL: http://ceciliasbibliotek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0